Καλώς ήρθατε στην ιστοσελίδα μας

• Παθήσεις
  • Κατ'οίκον θεραπείες
  • Ρωτήστε και σας απαντάμε

Φυσικοθεραπεία είναι η θεραπευτική αγωγή που χρησιμοποιεί φυσικούς τρόπους. Η φυσικοθεραπεία στοχεύει, όπου είναι εφικτό, στην ανακούφιση του πόνου και στην αποκατάσταση της αρμονικής σωματικής λειτουργίας χωρίς την χρήση φαρμακευτικών σκευασμάτων και χειρουργικών μεθόδων.

Παθήσεις που αντιμετωπίζονται:

• Οσφυαλγία, Ισχιαλγία, Αυχενικό σύνδρομο, κήλη μεσοσπονδυλίου δίσκου
  • Κάταγμα
  • Οστεοαρθρίτιδα
  • Ρευματοειδής Αρθρίτιδα
  • Θλάση
  • Τενοντίτιδα
  • Περιαρθρίτιδα ώμου
  • Συνδεσμποπλαστική πρόσθιου χιαστού συνδέσμου
  • Παθήσεις σ.σ. (κύφωση, λόρδωση, σκολίωση)
  • Νευρολογικές παθήσεις (Εγκεφαλικό επεισόδιο, Σκλήρυνση κατά πλάκας).
  • Χειρουργείο πρόσθιου-οπίσθιου χιαστού μηνισκεκτομής
  • Παρέσεις νεύρων (πχ. προσωπικού)
  • Κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις
  • Αρθροπλαστικές ισχίου-γόντας
  • Αγκυλωτική Σπονδυλίτης
  • Επικονδυλίτιδα
  • Μυϊκή θλάση

Tο Κέντρο διαθέτει την δυνατότητα για κατ΄ οίκον Φυσικοθεραπείες με την χρήση φορητών μηχανημάτων για ασθενείς που δεν μπορούν να μετακινηθούν.

eopyy logo

Από 1/1/2012 το κέντρο είναι συμβεβλημένο με τα ταμεία που εντάχθηκαν στον Ε.Ο.Π.Υ.Υ.

Το κέντρο Φυσικοθεραπείας λειτουργεί στην Ηλιούπολη από το 2005, παρέχει υπηρεσίες φυσικοθεραπείας υψηλού επιπέδου με υπεύθυνο και επιστημονικό τρόπο. Το κέντρο είναι εξοπλισμένο με μηχανήματα υψηλής τεχνολογίας που εγγυώνται γρήγορα και ασφαλή αποτελέσματα.

{rsform 3}

Η επικονδυλίτιδα (ο αγκώνας του τενίστα)

Η επικονδυλίτιδα εκδηλώνεται ως συνέπεια επαναλαμβανόμενου μικροτραυματισμού λόγω υπερφόρτισης των εκτεινόντων μυών του καρπού και των υπτιαστών.

Συμπτωματολογία.

Παρατηρείται πόνος στην έξω επιφάνεια του αγκώνα ο οποίος αυξάνεται στην παθητική κάμψη του καρπού ή στην ενεργητική έκταση με αντίσταση.

Η επικονδυλίτιδα είναι μια παθολογική κατάσταση που επιμένει και αποκαρδιώνει τον αθλητή.

Θεραπευτική προσέγγιση.

Η φυσικοθεραπευτική προσέγγιση εμπεριέχει την χρήση φυσικών μέσων όπως είναι η κρυοθεραπεία, η χρήση αναλγητικής ηλεκτροθεραπείας τύπου (Τ.Ε.ΝS) η μονοφόριση ή κοντοφόριση παράλληλα με την χορήγηση αντιφλεγμονωδών φαρμάκων από τον ιατρό. Αν ο πόνος επιμένει μπορεί να προτείνει ο ιατρός την έγχυση στεροειδούς φαρμάκου.

Όταν ο πόνος υποχωρήσει ξεκινούμε ασκήσεις ενεργητικής κινητοποίησης για τον καρπό και τον αγκώνα με προοδευτική επιβάρυνση και με έμφαση στην μυϊκή αντοχή. Το πρόγραμμα ενδυνάμωσης διαφοροποιείται ανάλογα με την δραστηριότητα του ασθενή.